ترجمه عربی

ترجمه عربی مترجم عربی

ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه نامه، ترجمه مجله ورزشی، مجله علمی و اقتصادی و ترجمه مانوال، ترجمه وکالت‌نامه و ترجمه توافق‌نامه در دارالترجمه تهران راه‌حل شما برای نیازهای ترجمه عربی شماست. ما تیمی از زبان‌شناسان متخصص در خدمات ترجمه عربی به فارسی و ترجمه فارسی به عربی داریم.

مرکز ترجمه تخصصی ما درک می‌کند که ترجمه عربی و فارسی چالش‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل، ما فقط با مترجمان عرب‌زبان یا مترجمان خبره همکاری می‌کنیم. هر یک از مترجمان عربی ما برای تضمین خدمات ترجمه عربی باکیفیت، مراحل آزمون و بازبینی دقیقی را طی می‌کند. دارالترجمه تهران متخصصِ ترجمه تخصصی، ترجمه متون سیاسی، ترجمه کاتالوگ و بروشور و ارائه پروژه‌های ترجمه عربی به فارسی و ترجمه فارسی به عربی با ضمانت 100% رضایت مشتری می‌باشد. یکی دیگر از جنبه‌های اساسیِ خروجی با کیفیت بالا، درک عمیق نوع خدمات ترجمه عربی است که موردنیاز شما می‌باشد. در دارالترجمه تهران، ما از تجربه کافی در حوزه کامل خدمات مرتبط با ترجمه ازجملهترجمه رسانه‌ها، ترجمه وب‌سایت، خدمات ترجمه نرم‌افزار و بومی‌سازی و خدمات ترجمه متن برخوردار هستیم. ما با کارشناسان ترجمه عربی برای اطمینان از نه‌تنها ترجمه عربی دقیق بلکه برای تضمین تحویل سریع و به‌موقع ترجمه حتی تحت فوری‌ترین شرایط همکاری می‌کنیم. ما مترجمان عربی متخصص در تقریباً در هر زمینه مهم مانند زمینه حقوقی، پزشکی، فنی، رسانه، ارتباطات از راه دور، تخصصی، کسب‌وکار، بازاریابی، مالی و غیره داریم که برای اطمینان از ترجمه عربی متناسب با موضوع شما و درنتیجه ترجمه دقیق‌تر بسیار مهم است.

 چرا زبان عربی؟

زبان عربی یکی از پرگویشورترین زبان‌های دنیا و یکی از زبان‌های رسمی در بیش از 20 کشور است. طبق برآورد، بیش از 300 میلیون نفر به زبان عربی تکلم می‌کنند و بیشتر عرب‌زبان‌ها در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا ساکن شده‌اند. فرم نوشتاری رسمی عربی به‌عنوان عربی مدرن استاندارد یاد می‌شود و در بسیاری از رسمی‌ترین محیط‌ها استفاده می‌شود. عربی مدرن استاندارد برگرفته از عربی کلاسیک است که مبتنی بر زبان قرآن می‌باشد. ما به بسیاری از مشتریان خود توصیه می‌کنیم تا متن خود را با توجه به اینکه زبان عربی به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان یک فرم رسمی پذیرفته‌شده است، به عربی مدرن استاندارد ترجمه کنند. عربی مدرن استاندارد یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد است.

اگر تلاش کرده‌اید یک پروژه ترجمه عربی مهم انجام دهید، می‌بینید کار سختی است.

آیا تابه‌حال با مشکلات زیر روبرو شده‌اید؟

  • مترجمانی که ترجمه را دیر تحویل می‌دهند یا نمی‌توانند همگام با نیازهای دفتر و اداره شما پیش بروند،
  • مترجمان آزاد سایت‌های ترجمه اینترنتی که بیشترین نیاز را به آن‌ها دارید، ناپدید می‌شوند.
  • مترجمان نامرتبی که نمی‌توانند روی چیزهای عمومی و اساسی مانند املای سازمان شما، اسامی یا اماکن اصلی تحقیق کنند.
  • بدتر از همه، کارهای عجله‌ای که از سبک و یا معنی موردنیاز شما پیروی نمی‌کنند، یک محصول تمام‌شده به‌جا می‌گذارند که یک مرحله بالاتر از ترجمه‌های ماشینی عجیب است. 

ما نیز همه این مسائل را به‌خوبی می‌دانیم. زیرا موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌های چندزبانه، بستگی به ترجمه‌های با کیفیت عالی از عربی به فارسی و فارسی به عربی و یا عربی به انگلیسی و انگلیسی به عربی دارد.

درحالی‌که بسیاری از افراد، ترجمه را به‌عنوان یک مسئله خسته‌کننده « پشت‌صحنه سازمانی» می‌دانند، ما این واقعیت را می‌دانیم که:

ترجمه نیروی حیاتی سازمان شماست.

ثبت سفارش ترجمه عربی

برآورد قیمت ترجمه عربی

09366790223

 

  • تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده اقتصاد - واحد زیراکس
  • 09366790223
  • 09366790223 واتساپ
  • 09364471189 تلگرام
  • darotarjome.tehran[at]gmail.com
  • اینستاگرام دارالترجمه تهران

ارسال پیام برای ما

  ایمیل ارسال نشد.   ایمیل شما ارسال شد.
بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده میکنیم. سیاست کوکی.من از کوکی ها در سایت استفاده می کنم. قبول کردن